Tjugoförste mars tvåtusentio

Det är nästan lite roligt att just jag skaffade en blogg. Jag som sa att jag aldrig i hela mitt liv skulle skaffa blogg. Men vi får väl se hur det går. Hoppas att ni inte blir allt för uttråkade och sen måste ni kommentera lite med!

Helgen har vart helt okej. I fredags var det krök hos Victor Mostöm. I lördags var jag hemma ungefär hela dagen. Hade ingen lust till något, vilket kanse inte är så konstigt. Och idag så har jag snackat med folk på msn, nu ska jag och syrran kolla film!
Shootmeagain

Kommentarer
Postat av: Leffler

Sweet :) Vilken film då? ^^

2010-03-21 @ 17:13:30
Postat av: Anonym

fan va kul. hoppas du lägger ut snygga bilder med

2010-03-21 @ 17:15:51
Postat av: Rohdén

Så pass :D

2010-03-21 @ 18:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0