Tjugoförsta mars tvåtusen tio

Helgen är slut. Fan, helvete. Orkar inte med mer skola, mer läxor, mer ångest. Just nu vet jag inte riktigt hur jag mår. Det är varken bra eller dåligt. Men en sak är säkert, har nog aldrig mått så dåligt innan. Men jag har lärt mig nu att man inte ska ta någon förgivet och att det gör jävligt ont att älska.
Nu ska jag nog gå och tvätt bort mitt smink och ta på mig myskläderna och kolla på tv. Sitter och lyssnar på stryper atm och det är en viss rad som fastnar "I've never wanted any one more than you".
Shootmeagain

Kommentarer
Postat av: adam

fyfan va snygg ;O

2010-03-21 @ 21:22:02
Postat av: Felicia Lagerbrink

Måste kännas hemskt bby :(<3

butt be happy<3

2010-03-21 @ 22:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0