Tjugoandre mars tvåtusen tio

Estet, ja det är det program som jag har tänkt att gå. Det blir såklart med musik som inriktning. Och herregud! så jävla mycket negativa kommentarer jag har fått. Som " ska du kasta bort dina betyg", "oh om du går estet får du det ju lätt. dom behöver ju inte plugga. Bara leker". Blir så trött på det! även att estet är en så kallad emo linje... -.-
Men vafan för er som tycker det, LÄS!
Jag vet att i stort sätt alla lyssnar på musik. Och musiker har ju utbildning och den får de ingen genom att ex gå samhäll. Ni ska vara glada att det finns folk som är utbildade. Och sen vafan är det för "emo" med estet att göra. Waaat är jag emo bara för att jag lyssnar på musik och gillar att spela? Vart i helvete är världen på väg. Då är ju ni fan mer emo som lyssnar på musiken!? man fattar själv helt sjukt.
Även detta med teater, vafn ni tror inte att skådespelarna i filmer är utbildade!? men sure gå fram till någon känd skådespelare och kalla han för emo, så ser ni hur glad han blir. Asså säger bara väx upp, och tänk innan ni öppnar käftarna!
Alla vill inte bli advokater och ha sjukt tråkigt liv! TÄNK PÅ DEN DU!
Shootmeagain


Kommentarer
Postat av: amanda

det va fan bra skrivet! estet blir säkert as kul!:D

2010-03-24 @ 17:28:16
URL: http://amandarymanwestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0