elfte i fjärde tvåtusentio

lovet är slut nu typ... gått för snabbt. Gillas inte. Fyfan... Men ja vad har jag då hunnit med detta lovet..

Torsdag- skola sen Falkenberg
Fredag-Falkenberg
Lördag- falkenberg, jag och net drog till daniel i varberg på fest. MKT TREVLIGT
söndag- Hem, sen åkte till felle
Måndag- kom hem från felle, chillade hela dagen
tisdag- först var jag med eve som fyllde år, sen va jag med simone och fotade
onsdag- inte ett skit, tog det lungt
torsdag- borås med netan
fredag- borås med netan och simone. På kvällen vare filmkväll med anton, kajsa, jessica och david
lördag- städade, kollade på tv :D
söndag- chillade på dagen, satt vid datorn. sen på kvällen blev det schtunk med simone danni och tobbe!
Nu ska jag fixa lite inför i morgon, sen blir det väll att göra tyskan som jag har skjutit upp hela veckan.. :( Pussen! :D<3
Shootmeagain
ä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0